laojing的个人博客分享 http://blog.sciencenet.cn/u/laojing 井然有续

博文

试发视频

已有 2183 次阅读 2011-7-8 13:31 |个人分类:网有网事|系统分类:生活其它| 视频, 试发

好像不行,还是超连接吧:

http://v.youku.com/v_show/id_XMTYwMTQ4Nzcy.html

Kenny Chesney是美国老牌乡村歌手。这首Me And You出自他1996年的第三张专辑,这张专辑也被被美国唱片工业协会(RIAA)认证为金唱片。出道至今,Kenny已经有九张个人专辑。这首Me And You歌词简单而感人,Kenny温柔的唱腔将这首柔美缠绵的情歌演绎地温情切切,非常动人。

Artist:Kenny Chesney
Song:Me And You

Ordinary, no
Really don't think so
Not a love this true
Common destiny
We were meant to be
Me and you

Like a perfect scene
From a movie screen
We're a dream come true
Suited perfectly
For eternity
Me and you

Everyday, I need you even more
And the nighttime too
There's no way I could ever let you go
Even if I wanted to

Everyday I live
Try my best to give
All I have to you
Thank the stars above
That we share this love
Me and you

Everyday, I need you even more
And the nighttime too
There's no way I could ever let you go
Even if I wanted to

Ordinary, no
Really don't think so
Just a precious few
Ever make it last
Get as lucky as
Me and you
Me and you

 

Kenny Chesney - Me And You
歌词:
Ordinary, no, really don't think so
说它平凡么?不是的,真的不那样认为
Not a love this true
没有一种爱像这样真实过
Common destiny, we were meant to be, me and you
芸芸众生,你和我却注定缘牵今生
Like a perfect scene from a movie screen
就像电影屏幕上的一个完美的镜头
We're a dream come true
我们美梦成真
Suited perfectly, for eternity, me and you
我们是天造的一对,生生世世,只有你和我
Everyday, I need you even more, and the nighttime too
喜欢你在身边的那种感觉与日俱增,孤独的夜晚也是如此
There's no way I could ever let you go, even if I wanted to
我没有办法,我不能让你离开我,即使我想要那样
Everyday I live, try my best to give all I have to you
生活里的每一天,我尽力给予你我的所有
That we share this love, me and you
我们共同享受这份爱,只有你和我
Everyday, I need you even more, and the nighttime too
喜欢你在身边的那种感觉与日俱增,孤独的夜晚也是如此
There's no way I could ever let you go, even if I wanted to
我没有办法,我不能让你离开我,即使我想要那样
Ordinary, no, really don't think so
说它平凡么?不是的,真的不那样认为
Just a precious few ever make it last
让这份感情一直保持下去的真的少之又少
Get as lucky as, me and you, me and you
我们很幸运,你和我做到了,你和我做到了


https://blog.sciencenet.cn/blog-211580-462990.html

上一篇:井冈风云录
下一篇:西8-23事
收藏 IP: 115.174.227.*| 热度|

0

该博文允许注册用户评论 请点击登录 评论 (0 个评论)

数据加载中...

Archiver|手机版|科学网 ( 京ICP备07017567号-12 )

GMT+8, 2024-9-27 07:04

Powered by ScienceNet.cn

Copyright © 2007- 中国科学报社

返回顶部