毕桥分享 http://blog.sciencenet.cn/u/biqiao

博文

来自心怿的诗 (187)

已有 2319 次阅读 2013-4-29 07:33 |个人分类:fiction|系统分类:海外观察| fiction

15章  气场的试探

   

   

 学良急步蹭前,直至我身前一米处才停顿,上下打量着我,然后双眼闭上,胸部起伏,显得十分激动大声道:桥杰!什么时候你的气场变得如此复杂深奥,昔日的单纯一去不复返了?

 

 然后他又好像自言自语,又似乎对我断言:总算特有的桥杰频谱没有消失殆尽,但我绝不相信,任何整形或移植能保留你基本的生命频谱,像这般的神气飞扬,完美无缺,要知道任何同你自然本征谱的细小差异我是能感知到的。

 

 我表面上平静无波,但心内却巨浪翻滚。想不到学良会以这种方式来辨认一个人的真伪,我想主席团也不会想到,尽管我也是气场方面的高手,但人体存在特征频谱的应用判别,我怎么没有想到?

 

 假如他察觉出我是假桥杰的罗曼洛兰,我该怎么办呢?

 

 银河飘香,他的身后竟闪出了两位卖花姑娘,对着我微笑,奇怪,我似曾熟悉她们的面容。左边一位松了一口气笑道:总算放心了,总没有假的能瞒过学良博士吧。右边一位盯着我点了点头。

 

 我心中的震荡有增无减。听她的语气,联合国方面以前曾派过改形者混进来,但都被学良识破了,但是这次却为何不能识破我?我的特征频谱也同桥杰的相象吗?

 

 学良这时踏前一步紧紧拥抱着我,我也用力地拥抱他。

 

 这期间,学良的声音在我耳边若无其事地响起:桥杰,我已开放了心灵,告诉我,你感应到了什么?

 

 这家伙又在玩花招,但难不倒我,思感波发出信号,一个强烈的影像掠过我的脑海。

Chapter 15   Aura Test

   

Xue Liang hurriedly rubs until the front of me one meter to pause, looks me up anddown, and with his eyes closed, chest heaving rising; he appears very excited and says: "Chau Jie! When your aura has become so sophisticated, the former only gone for ever?"

 

Hethen likes automatic speaking or to me: "Finally, Chau Jie characteristic spectrum does not disappear, but I do not believe that any plastic or transplantation can keep your basic life spectrum so cooperation and exciting as a pink of perfection, you know any tiny difference from your naturaleigen-spectrum I can feel to."

 

I'm on the surface calm without wave, but the heart as the waves roll because Xue Liang uses this way to identify a person's true. I don’t think the presidium know this, although I also aura master, however for application of discrimination of human existence characteristic spectrum, why didn't I think of?

 

If he realizes that I am false Chau Jie as Luo Manlorrain, how can I do?

 

Galaxy fragrance, behind him unexpectedly appeared two flower girls, smiling at me,strangely I may have been familiar with their faces. The left a bit relieved laughs: "I'm relieved no fake can fool Dr. Xue Liang." The right one looks at me and nods.

 

My heart is concussion unabated. Listen to her voice, the United Nations has previously sent to form mixed in, but they were recognized by Xue Liang. But this time why can't recognize me? I have the same characteristic spectrum as Chau Jie alike?

 

Xue Liang then steps forward and holds me tight. I hug him tightly.

 

During this period, Xue Liang voice sounded in my ear calmly: "Chau Jie, I have an open mind, tell me, what you feel?"

   

This guy is playing tricks, but difficult for me, the think feeling wave to send a signal, a strong image flashed through my mind.



https://blog.sciencenet.cn/blog-376898-684985.html

上一篇:来自心怿的诗 (186)
下一篇:来自心怿的诗 (188)
收藏 IP: 99.244.80.*| 热度|

0

该博文允许注册用户评论 请点击登录 评论 (0 个评论)

数据加载中...
扫一扫,分享此博文

Archiver|手机版|科学网 ( 京ICP备07017567号-12 )

GMT+8, 2024-4-27 01:32

Powered by ScienceNet.cn

Copyright © 2007- 中国科学报社

返回顶部