毕桥分享 http://blog.sciencenet.cn/u/biqiao

博文

来自心怿的诗 (2-70)

已有 1235 次阅读 2018-5-3 20:28 |个人分类:fiction|系统分类:海外观察| SCI

我担心地道:“还有这样的事?那会不会损你的功力,你觉得累吗?”

 

萍萍道:“没有啊,我反而觉得精神充沛呀。”


  我仔细地看着她,十遍二十遍,看不够啊我的萍,你总是这样为别人,唯独忘记了你自己,你的癌症好些了吗?

 

  这是我心中的一个纠结,冥思中看到她癌症网络的情况,使我内心深处不能不万分的担心,但我却不能向她提及她癌症严重扩散的情况,以免她的恐慌啊。

 

  但愿伟大的真气妈妈能够医治她的癌症,我只能选择相信,相信也是一种力量!如果有一天,我们失败了,我还是无悔当初的相信,因为真心换真气,真气真灵这些东西极有可能是宇宙的本源。

 

  萍十分奇怪地盯着我道:“你盯着我看什么?”

 

我赶快转移话题道:“真是奇怪。对了,杨光和安娜她们怎么样了?”


萍萍回道:“她们都正常,不过从昨天开始她们托人带来信息,说褐色盔甲土族士兵又来了,正在绿色木族边界处同绿色士兵对峙。女王已下令全国处以战争准备状态。这也是我着急你醒不过来的原因之一。”


I was worried to say: "There is such a thing? That will not hurt your energy? Do you feel tired?"


Ping Ping said: "No, ah, I feel better."

 

 
I looked at her carefully, ten times and twenty times, not enough to see my Ping, you always like this for others, only forget about yourself, your cancer is better?

 

This is an entanglement in my heart. When I saw her cancer network in my meditation, I can't be overwhelmed with deep concern. But I cannot tell her about the serious spread of her cancer, lest she panic.


I hope the great true Qi mother can cure her cancer. I can only choose to believe because the faith is also a power! If one day, we fail, I still believe that there is no regrets, because the real faith of heart can exchange true spirit. Those true Qi or spirit are most likely the origin of the universe.



Ping stared at me very strangely: "What are you staring at me?"



I quickly shifted the subject and said: "It's strange. Yeah, what happened to Shine and Anna?"

 


Ping Ping replied: "They are all normal, but from yesterday they asked people to bring information that the brown armored ground race soldiers came again and were facing the green soldiers at the green wooden border. The Queen has ordered the whole country to be ready for war. This is one of the reasons why I am anxious for you to wake up."


 



https://blog.sciencenet.cn/blog-376898-1112186.html

上一篇:来自心怿的诗 (2-69)
下一篇:来自心怿的诗 (2-71)
收藏 IP: 99.249.70.*| 热度|

0

该博文允许注册用户评论 请点击登录 评论 (0 个评论)

数据加载中...

Archiver|手机版|科学网 ( 京ICP备07017567号-12 )

GMT+8, 2024-7-28 10:27

Powered by ScienceNet.cn

Copyright © 2007- 中国科学报社

返回顶部