毕桥分享 http://blog.sciencenet.cn/u/biqiao

博文

来自心怿的诗 (2-30)

已有 1193 次阅读 2018-4-18 20:41 |个人分类:fiction|系统分类:海外观察| SCI

       就在这时,突然一种前所未有的危险感觉在我周围出现。

 

  五个褐色的盔甲者不知什么时候,已经竖立在我的周围,他们的巨大外气场尽然形成高压态势压迫在我身上,我立即进入五级宇宙共振态,与之对抗着。

 

  我的的目光,自然落在了那为首的一位青褐盔甲男子身上。


  此人的气息并不强大,最多也就是相当于五级宇宙共振态的能量波动,比起前面黑色盔甲者强不了多少。

 


  然而,此人的体内,却有另外一股气息,这股气息别人感应不到,但我的心灵却能感应到。

 

  我的脸上略微透出一丝的凝重,妖星共振态的能量?

 

  他们似乎来自妖星,属于外星生命,但却是这些土族士兵的圣尊,显然意图不善。

 

  “你能将黑色盔甲者伤到如此严重的程度,说明你身上的神秘气运非常有趣,我要了。青褐盔甲男子淡淡说道。

 
 哦?我身上的秘密也想得到吗? 我眯了眯眼睛。


At this moment, suddenly an unprecedented sense of danger appeared around me.

 

The five brown armorers had been erected around me at some time. Their huge external Qi field pressed against me. I immediately entered the fifth level cosmic resonance and confronted with them.

 

My eyes naturally fell on a blue-brown armored man.

 

This person's Qi information is not strong. At most, it is equivalent to the energy fluctuation of the fifth level cosmic resonance. He is not much stronger than the black armor in front.

 

However, there is another sort of Qi in this person's body. This Qi cannot be sensed by others, but my heart can sense it.

 

A slight dignified glimpse of my face, "The energy of the monster's resonant state?"

 

They seemed to come from the demon star and belong to extraterrestrial life, but they are the holy statues of these land clan soldiers. They are obviously in bad intentions.

 

"You can hurt the black armor to such a serious degree that the mysterious Qi on your body is very interesting. I want to it." The man in the blue-brown armor said lightly. “

 

Oh? Does he want to get my body secret?  I blinked.


 



https://blog.sciencenet.cn/blog-376898-1109671.html

上一篇:来自心怿的诗 (2-29)
下一篇:来自心怿的诗 (2-32)
收藏 IP: 99.249.70.*| 热度|

0

该博文允许注册用户评论 请点击登录 评论 (0 个评论)

数据加载中...

Archiver|手机版|科学网 ( 京ICP备07017567号-12 )

GMT+8, 2024-9-27 19:27

Powered by ScienceNet.cn

Copyright © 2007- 中国科学报社

返回顶部