毕桥分享 http://blog.sciencenet.cn/u/biqiao

博文

来自心怿的诗 (2-27)

已有 1162 次阅读 2018-4-16 20:51 |个人分类:fiction|系统分类:海外观察| SCI

第三章 内气相持

 

       这是来探虚实的吧我不理会他们仍高速朝杨光她们飞去

 

       众褐色盔甲者发出剑光经飞离很近我迎面一道三级宇宙共振光发过去不减速行。

 

       我看到白光在我前面和周围曝开几十道身影随之肢离破碎飞出散开

 

       我接着一个急降冲到了杨光等人身旁三个褐色盔甲者挥刀对我砍来但我的动作更快当他们激光刀快要砍到我的头上时我早已转到他们身侧用拳头在零点三秒的时间内别命中他们身上三个脆弱的部分当骨头的破碎声还未传出来时我已挑开了杨光安娜刘永军和麦克身上的激光绳

 

       应最快的是一个黑色盔甲者两眼发出蓝光激光刀在近距离越过三名褐色盔甲者向我刺出带起阵阵风雷

 

       我用三级宇宙共振态激起能量剑泛起一圈彩色光的光泽光泽的最外围恰好迎上黑色盔甲者砍来的一刀激光。

Chapter 3 Internal Qi Stalemate

 

This is to explore the actual situation, right? I ignored that they still flew at high speed towards Shine and so on.

 

 

All the brown armorers sent out sword light, and they had already flown very close. I was sending a third level universal resonant light facing them, and still did not slow down.

 

I saw white light exposing in front of me and around, and dozens of figures flew out of the light.

 

Then I rushed down and flushed to Shine and others side. Three brown armored men beamed at me and cut me, but my movement was faster. When they were about to cut my head on the laser knife, I had already turned to their side. With my fists, in the zero-three second time, hit the three vulnerable parts of their body. When the broken bones have not been heard, I have picked up the laser ropes of Shine, Anna, Liu Yongjun and Mike.

 

 

The quickest response was a black armor. His both eyes glowed blue, and the laser knife pierced me at close range over three of the brown armor, bringing up wind and thunder.

 

 

I used a third level cosmic resonance to ignite the glow of a colored light. The outermost luster just reached the laser knife cut by the black armor.




https://blog.sciencenet.cn/blog-376898-1109338.html

上一篇:来自心怿的诗 (2-26)
下一篇:来自心怿的诗 (2-28)
收藏 IP: 99.249.70.*| 热度|

0

该博文允许注册用户评论 请点击登录 评论 (0 个评论)

数据加载中...

Archiver|手机版|科学网 ( 京ICP备07017567号-12 )

GMT+8, 2024-9-27 07:43

Powered by ScienceNet.cn

Copyright © 2007- 中国科学报社

返回顶部